Saturday, July 3, 2010

Kolej?!!!

Si rambut biru dengan mata kuyunye bergerak dari rumah ke kolej kediaman (UiTM) dengan harapan akan menikmati pengalaman ber"kolej" sekali lagi. Mata kuyu Si rambut biru di sebabkan menonton perlawanan Uruguay Vs Ghana.

Pukul 8.30 pagi sudah di kejut kan dengan pekikan along Si rambut biru supaya bersiap untuk pergi daftar kolej. Sebelum pergi melapor, Si rambut biru singgah di "kedai Din" menikmati sarapan pagi. Berbekalkan Bihun goreng with ayam goreng bersama air limau ais, Si rambut biru menemani along drive ke tempat di tujui.

Dalam perjalanan ke tempat tersebut, Si rambut biru di hujani dengan panggilan dan mesej bertanya kan soklan yang sama iaitu "Kau dapat kolej x???". Untuk pengetahuan pembaca, Si rambut biru ketika itu tidak tahu akan status kemudahan kolej nyer.

Sesudah sampai di tempat mendaftar kolej, Si rambut biru membuat "search" di list nama yang dapat kemudahan kolej. Luluh hati Si rambut biru apabila "search" nama dua tiga kali, tetap tiada. So, Status kemudahan kolej untuk Si rambut biru "TIDAK BERJAYA".

Kesimpulan nyer, Si rambut biru redha dengan segala ketentuanNya dan Si rambut biru sedang giat mencari rumah sewa... Sedih Siot!!!



4 ulasan:

...chu-are... said... [Reply to comment]

so..ko kt ner nie?
duk luar ker?

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

kat bilik junior aq...
terpaksa laa duk luar...

Unknown said... [Reply to comment]

cian ko..
tkper2..adernyer tu uma..
nt rayuan da bkk msuk la blik..

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

owkay...
terima kasih sian kan saya erk...
hahahhaa... (poyo)

belajar duk luar skunk

 
f