Monday, September 13, 2010

Masalah lagi

Dush... Dush... Dush...

hahahaha mulakan dengan tumbukan Muhamad Ali dulu. Di sebabkan SRB terima satu lagi masalah di pagi raya yang ke-4. Nak cakap masalah tu besar, tak lah besar sangat tapi boleh mengugat keimanan di pagi hari.

Yelah, family's SRB dan Sanak saudara dah plan dah nak pi raya umah "Lah family" kat Port Dickson hari ini, tapi disebabkan masalah ini... Hangus!!! Lagi satu yang buat SRB rasa bersalah, sebab miss S dah plan semua persiapan untuk menunggu kehadiran SRB ke Batu Pahat (Sri Medan).

Di sebabkan masalah ini...

Cermin kereta Myvi SRB pecah... (Gambar sekadar hiasan)

Pagi-pagi lagi Wak Din dah tanya soalan yang mengejutkan SRB pada pagi hari. "Kenapa cermin kereta pecah???" selepas Wak Din buka daun pintu. SRB terus segar dari tidur dan terus ke kereta. tanpa sebarang persoalan. Yang pasti selepas balik beraya semalam, keadaan kereta O.K. Redha dengan segala musibah...

AAAARRRRRGGGGGHHHHHHH!!!

sorry...




7 ulasan:

XOXO said... [Reply to comment]

lah..cmner leh jd cmtu..

mst serabut giler ko an..

terima lh yer..mst ada hkmah allah tak bg ko bjln hari ni..

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@XOXO
entah laa mira...
dah nasib badan...
pagi2 buta dah ade masalah...

motif kejadian x tahu...

XOXO said... [Reply to comment]

padan la ko ta pat join sok..nk aq ckp pe jew kt budk2 ni nnti??

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@XOXO
Cakap je lah pe-pe...
x kesah pon...

nak buat mcm mana bnda nak jadi...
adoi....

mizz S said... [Reply to comment]

xperlu rase brsalah..bkn sy marah p0n wak.. Maaf syg.. 8)

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@mizz S
ehmmm ye lah tu... awk msti kecewa kan sy x dtg...

miss S said... [Reply to comment]

eh..kecewa tu mmg ade.. tapi bukan awak nk lg pon./.saye faham.. thanks dear...

 
f