Friday, September 10, 2010

Mood Raya

Sebenarnya, SRB sedang tergali-gali mencari di mana kah mood raya SRB yang pernah di kecapi sebelum ini. Kenapa bila kita sudah meningkat usia remaja kita akn lupa usia kanak-kanak kita erk. Pelik kan???

Semalam sepatutnya SRB akan pergi join orang pergi takbir rumah ke rumah seperti tahun-tahun yang lepas, entah kenapa dengan SRB tah, x der mood dan terus x der mood nthen boleh ngantuk terus di buai mimpi. Kalau tak, malam itu sudah dapat duit raya yang pertama untuk tahun ini.

Dari segi penerimaan kad raya pulak, SRB dapat kad raya dari "dye" taw dan itu lah kad raya pertama dan yang terakhir pada waktu ini. Luv u wak... Seperti kebiasaan, dalam dunia teknologi sebegini, kad raya di telan zaman dan hanya bar-bar code di kirim supaya tanda peringatan dan mohon kemaafan pada seseorang. SRB dapat banyak kiriman SMS tu, tp hanya 2 mesej sahaja SRB balas sebab

"MOOD RAYA TIDAK ADA"

Jika dulu, nak bershopping raya sampai jalan ke Kuala Lumpur mencari baju raya tapi kali ini, hanya kesederhanan. Malas nak pergi carik baju raya. Cuti raya pun x sempat nak buat persiapan raya, ramadhan yang ke-28 baru SRB jejak kaki di halaman rumah.

So, itu jer yang mampu SRB coret kan pada pagi 1 Syawal ini. Minta-minta lepas sembahyang raya lepas ini, ade lah sinar kemeriahan raya untuk SRB.




0 ulasan:

 
f