Saturday, August 22, 2009

1stDayRamadhan!!!

Alhamdulillah kepada Allah... atas kurniaan Nye aq dpt menymbt ramadhan lg... aq berpuasa bersama keluarga pada hari ini... syukur dgn nikmat Illahi yg Maha Besar... bersahur dengan hanya lauk sardin jer... cukup lah sekdar mengisi perut, di umah,aq xder buat per pown... just melayari internet... on myspace on blogspot jer... kul 2 baru aq kuar umah utk g pc world bagi dptkan software "mozilla firefox"... aq capai lah cd ksng 3 keping ngan mouse bru masa kat ctu... hehehehe... dah RM31 kne... beli buku fav aq lg RM4... dah hbs RM35 utk hari ini... tgk jam baru pukul 2 stgh... nak tggu kul4 stgh, lmbt lg... aq cadang nk anta kerete utk service... so lmbt lg... aq balik umah dulu, baring2, men game, smpai lar kul 4 stgh...

aq ngn abg aq gerak g tempat service kereta tu... kereta banyk sgt masa smpai tu... jumpa kerani nthen dia tgk bku kereta tu... so dia suroh tkar ni tukar itu... sume kali RM416... sekli mmber card... fuhyooo!!! rabak siak... smpai r kul 7, kereta tu baru settel...

seblum pulang aq snggh pasar ramadhan utk beli air tebu ngan kebab utk jamuan tambhan masa berbuka... balik jer aq g meja makan utk menanti azan berkumandang... hari ini mak aq masa nasi ayam wei... sedap giler!!! syukur dapat berbuka bersama seluruh keluarga aq...


amin....

3 ulasan:

nabiela said... [Reply to comment]

bez kan sambut pose ngan family...hey jarang jmpe boyz ske blek buka pose ngan family...slalunye kalo da dok uni sure diowng slalu nak buka pose ngan kwn2 je...itu yg i slalu tengok r...

anak_gajah900 said... [Reply to comment]

i ponnn...
hazwan nih baek laa...
idaman menatu kayee...
wahahahahaa....
kan nbila...

aniwey... hai nbla!

nabiela said... [Reply to comment]

hello...pe maksud u??...i just cakap je....anyway hi anak gajah...u study kat cnie ke???i x penah nampak ank gajah lalu kat cnie pun..ahakz...

 
f