Monday, August 17, 2009

Lyric4You!!!

--.Kau Segalanya.--

kaulah satu-satunya...
dalam hidupku ini...
kau begitu sempurna bagiku
...

kau tahuku cintamu...
kau tahuku rindumu...
kenapa semuanya berakhir...

kau hancurkan jiwaku...
kau hancurkan perasaanku...
aku tak berdaya...
menuruti kata janjimu...

sememangnya dan segala...
tiada dua atau tiga...
kaulah satu-satunya...
dalam diriku untuk selamanya...

kaulah gadis yang ku impikan...
hanya kau yang mampu memberiku,
sinar kebahagian dalam menempuh,
hari-hari yang mendatang...

lirik dia simbolik bagi aq, bukan apa... aq baru jer "tut", so bila aq terdengar lagu ini, aq terkenang kan dia... lagu ini pon rekaan salah 1 junior aq kat Wing 2b Taming Sari (TS), bila aq dengar dorang nyayi, buat aq nak sangat tahu bait-bait lirik dia, so dapat rakaman dorang nyer nyayian... nthen terbit nyer lirik ni kat blog aq...

wsalam....

2 ulasan:

sheryn said... [Reply to comment]

jiwangnye .

Anonymous said... [Reply to comment]

kitorg dah dengar...wink..wink..

 
f