Tuesday, August 18, 2009

SemangatPatrotismeDiGerbangRamadhan!!!

huh menarik sungguh "title" aq kali ini... Dalam kesibukan yg melanda diri ku ini... sempat jugak aq support pertandingan teater yg berlangsung di pusat islam (PI)... dah lah esk aq ade paper calculus 2, adoi ai!!!... anyway, kira aq nie semangat gak lah kan... hehehehe... aq dapat gak r tgk sume teater dari setiap kolej di uitm segamat nie... apa yg aq dapat ckp kan... teater sume nyer sedap, yang x menarik nyer teater tu x pakai mic sgt r, dah lah penonton ramai... so sore teater x dgr sgt r... owg puteh ckp, "Not Clear!!!"... hehehehe, aq paling tertarik dengan teater dr kolej sempana riau (SR), mula2 jer dah buat aq nak terus menanti hingga tamat teater dorang... masuk 4 owg dengn berpakaian jepun yg telah di tawan (melutut) oleh para perjuang yg bersenjatakan M16... nthen perjuang bunuh pengkianat negara dengan hentak kepala dorang dgn M16 tu, pergh... real seh!!! nthen dorang macam bersajak bergilir-gilir. siapa yg merdekakan negara ini???, kira sume nyer bersuara... dari yg bergelar "Bapa kemerdekaan", "Cikgu", "Pakar Ekonomi", "Para perjuang" dan "mr.x".. sebab apa aq tulis "mr.x" kerana dia menjerit dari tempat penonton duduk nthen pergi ke pentas bersama2 dalam teater tu... gempak seh!!!... kira tu kejutan yg timbul dari persembahan teater dorang... Taniah SR sbagai juara dalam pertandingan ini...

p/s:- Merdeka!!! merdeka!!! merdeka!!!

1 ulasan:

wani_xoxo_genevie said... [Reply to comment]

teringat tyme kat segamat dlu..mcm2 xtvt..xcm kat cni..so bored! damn! i miss segamat so much!

 
f