Friday, August 21, 2009

Terharu!!!

kali ini aq post sbb aq terharu dgn roomate aq sorang nie... mula nyer mcm ini,dia dgn member dia (pudin, afif, karjo) sewe kereta aq g segamat... kata nyer nak g expo kat segamat tu... so, aq x jangka pown akn berlaku benda mcm ni kan... before this, aq tempah kfc "snack plate" 1 set kat abg aq... owkay lah, abg aq mesti belinyer utk adik dia... so aq mkan kfc tu depan roomate2 aq, aq x smpai aty nk mkn 2 ketuk aym tu,sbb roomate2 aq sume pandang.. dah lah aq nie jenis yg pemalu klo owg pandang aq mkn... hehehehe... aq bg r seketul utk drng, dapat ase cukup lah kan dr x dapat langsng.... go back my stry td... lepas dorang balik dari segamat, aq terkejut gila dia bawak balik kfc yg 12 ketul nyer aym... mesti r tanya knpe beli byk2... ader owg tempah ker... dia ckp "hah ini utk roomate aq lah, aq belanje..." terharu siot... yg sedih nyer... aq baru lepas mkn nasi aym lada... so utk puas kan aty dia... aq mkn seketul jer... masa tu ada aq, mok, ciku, borat ngan tukang buat kejutan (jamal)... thank jamal...
pastu aq sibuk utk test eco101 lak...


p/s:- biar awek/balak sakit aty tp jgn smpai kawan terasa aty...

2 ulasan:

KaSoT PuTeH said... [Reply to comment]

asal gmbr si jamal zeze x dibesaukan?
n asl bruk sgt gmbr tu!
huhuhuhu~
btw terharu la cite ko!

wani_xoxo_genevie said... [Reply to comment]

nk ah gax KFC!
and wan pemalu???
erm...
unbelievable la..haha

 
f