Wednesday, June 9, 2010

PadanMuka!!!

Si rambut biru baru sahaja kene kn orang tadi. Ala macam cerita “wa kene beb” tu. Rasa nyer macam menang loteri taw. Si rambut biru bukan apa, saje nak test kut2 dia percaya ker tak. Rupa-rupanye mangsa percaya 110% taw, bukan 100% lagi. Hebat betul si rmbut biru nie.

Si rambut biru bukan sengaje nak kene kan mangsa, dalam duk2 on9. Si rambut biru bukak lah “yahoo messenger” nthen terus kene tembak (BUZZ) daripada mangsa. Si rambut biru tembak balik mangsa. Si rambut biru usya si ketuk sbb mangsa bertanya kan dia dlm YM tu.

Seterus nyer…. Ikuti lah perbualan kami (dalam pukul 8 malam)…

mangsa: “alg tdow??”. Dengan slumber SRB jawab “dia masuk wad & nset dye tggl kat rumah”

mangsa: “ha???? blew??”. SRB berkata “baru jer td...”

mangsa: “asal x ckp kat akk?? adus cm ane ney.. ala isau la, esk akk nk g la sn.. wan teman akk k”. Dengan alasan SRB membalas “wan bsy laa, minx maaf laa”

mangsa: “ala abez akk nk g tgk dye cm ane ney??”. Alasan seterusnyer SRB beri “x yah lah tgk”

mangsa: “ala nk tgk… jap pown jd la.. ha naney ade kn??”. Alasan demi alasan SRB bagi “naney kne tlg kedai slma along x der”

mangsa: “jap jewk xpew.. plez2..” SRB cuba mengelak dengan topic baru dengan menyoal “dye x msg akk ker”

mangsa: “ptg td ade msg tp dye ckp dye ngantok nk tdow.. akk ingt dye tdow ney.. xsgke lax masok wad.” Jawapan di beri oleh SRB, “td g check hosp... Dr. ckp kne tahan wad 2 hari jer”

mangsa: “dye g ngn sape??nape dye xckp pown kt akk dye g hsptl?? tewok ke?? doc ckp pe?? akk da byk kali ckp soh g klinik.” Dusta dan terus dusta oleh SRB, “mybe dye terlupa tu, msa g hosp td dye tlupa bwk nset… mlm nnty nak g anta nset dye”

mangsa: “ptg kol bp g td?? jgn lupe pesan kt dye msg akk”. Tipu lagi oleh SRB, “kul 6stgh td”

mangsa: “t esk akk nk dtg”. Tipu dan tipu lagi oleh SRB, “x pyh dtg laaa… msuk wad pun kejap jer tu”

mangsa: “xpew..nk g..isau la.. akk g tewos hsptl kang… hsptl tampin kn?”. Supaya tidak terbongkar SRB menjawab “hosp adalh rhsia & abg x nak d ggu laa”

mangsa: ala.. xpew t akk tny dye

ini lah wajah si mangsa

Akhirnya, terbongkar kejahatan si rambut biru pada malam itu. Di sebab kan si ketuk sudah msg mangsa sesudah hbs mandi dan makan. Hehehehe… sayang jugak si mangsa dgn si ketuk nie erk…

Susulan dari pembongkaran ini…

mangsa: “wah jahat sunggoh kamooHHH~!, akk da siap nangez taw x… haish!”. Terus tergelak SRB, “hahahahahahaha”

mangsa: “kureng asam jawa pny budak.. ske ye kamoo knekn akk”. Terbongkarnyer plan SRB, “huh... terkene”

mangsa: jahat sunggoh kamoo knekan sy yg baek iney… uwa~!

2 ulasan:

wani harumi said... [Reply to comment]

xley blah la toh siap post kt blog..jahat kamooh~! haha

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

apa yg sy boleh kan... padan muka!!! wuakakaka

 
f