Friday, February 4, 2011

Beware Chelsea

Kenyataan terbaru oleh Andy Carrol sebelum perlawanan menentang Chelsea pada ahad ini, "Carrol ingin membuktikan nilai"...

Andy Carrol dalam sidang media

Dalam pertemuan menentang Chelsea minggu ini, Andy Carroll tidak bimbang dengan kos pemindahan dan yakin dia boleh memenuhi potensi di Liverpool.

Pemain berusia 22 thaun ini, menggunakan jersey no.9 milik Fernando Torres setelah pindah dari Newcastle United pada hari Isnin tetapi tidak mahu dibandingkan dengan Sepanyol antarabangsa, yang pergi ke Chelsea dalam perjanjian £ 50m hari yang sama.

"Itu banyak wang tapi aku perlu melakukan apa yang harus saya lakukan untuk membuktikan wang itu layak," kata Carroll, yang kos rekod kelab £ 35m.

"Saya di sini untuk mencetak gol dan mencipta peluang untuk pasukan dan itulah yang boleh saya lakukan. Saya sudah mencetak gol di Newcastle dan itulah yang saya ingin lakukan disini -. Kita hanya perlu menunggu dan melihat.

"Jelas Torres adalah pemain hebat, tetapi aku harus menumpukan perhatian dalam permainan sendiri dan bermain bola sepak. Aku tahu aku boleh."

Petikan dari Premier League Football News




0 ulasan:

 
f