Saturday, February 5, 2011

Manchester United terima 2 anugerah Barclays

Sumber dari Premier League

Sir Alex Ferguson dan Dimitar Berbatov sebagai Pengurus dan Pemain Manchester United sebagai penerima Anugerah Barclays pada bulan ini.

Pasangan ini menikmati permulaan yang hebat dalam tahun 2011 , sebagai pendahulu Barclays Premier League dengan memenangi empat dan menarik salah satu daripada lima perlawanan mereka untuk melanjutkan kempen tanpa kalah mereka pada kempen 2010/11.

Sir Alex Ferguson tentu tidak asing dengan anugerah Barclays ini dan menang untuk kali ke-25, ianya belum pernah terjadi sebelumnya dalam kerjayaan seumpamaan, setelah melihat skuadnya menang di Old Trafford semasa menentang Stoke City dan Birmingham City dan berkunjung ke tempat lawan menentang West Bromwich Albion dan Blackpool, serta mendakwa berjuang keras semasa menentang Tottenham Hotspur.

Ini adalah pertama kalinya Berbatov telah memenangi anugerah sebagai pemain Manchester United, dan masa kedua dalam kerjayanya setelah berkongsi dengan bekas rakan Tottenham Hotspur, Robbie Keane untuk pemain penyerang Barclays bulan April 2007.





0 ulasan:

 
f