Friday, February 11, 2011

Torres terkejut dengan taktikal Reds

Penyerang,Fernando Torres mengakui terkejut dengan kelab lamanya,Liverpool menentang Chelsea dalam debutnya pada hari Ahad.

Tapi Torres telah bersumpah pada skuad Blues masih akan mempunyai mengatakan dalam perebutan gelaran Liga Barclays Premier.

Penyerang yang berharga £ 50m itu dalam penampilan pertama dengan berbaju biru gagal memenuhi harapan kelab baru nya di Stamford Bridge, di mana Torres akhirnya diganti selepas minit ke-66 selepas itu Reds mendahului untuk menang 1-0 melalui gol dari Raul Meireles.

Liverpool, yang terus meningkatkan di bawah Kenny Dalglish menyusul kemenangan liga keempat berturut-turut, Kenny Dalglish menggunakan tiga bek tengah untuk menyekat gandingan baru chelsea iaitu Torres dan Didier Drogba, yang disokong oleh Nicolas Anelka.

Pengurus Chelsea,Carlo Ancelotti telah berjanji untuk membuat taktikal yang baru, dan Torres mempertahankan The Blues tidak akan tewas lagi.

"Ini sangat sulit, Liverpool bermain dengan baik, dengan meletakkan tiga di bahagian pertahanan," kata Torres.

"Kami tidak memikirkkan itu dan mungkin mereka mengambil kelebihan daripada itu.

"Saya kira keputusan yang adil,tidak adil untuk memikirkan pasal perlawanan itu, tapi sekarang kita melihat ke depan untuk perlawanan seterusnya dan akan terus berjuang sampai akhir.



0 ulasan:

 
f