Friday, June 4, 2010

Hang-outAgain!!!

Si rambut biru “ponteng kerja” lagi pada hari itu. Kali ini disebabkan ingin rehat secukup-cukupnya untuk hang-out bersama2 si ketuk dan si laze. Si rambut biru beri alasan yang cukup bernas kan. Tak boley pakai si rambut biru nie. Si ketuk boley je kerja pada pagi tu dan si laze pulak cuti. Bukan sebab apa, si rambut biru ini malas sikit nak kerja hari khamis. Tak tahu la knpe kan.

Hang-out bersama mereka

Giant Jusco D’Seremban 2 adalah tempat yang di tuju pada petang itu. Nasib baik lah si rambut biru tidak di pertanggungjawab memandu ke situ. So, si rambut biru dah mcm “BOS”lah kat belakang tu. Thanks si ketuk sebab drive kereta. Kul 5 setengah tepat si rambut biru smpai di sana, terus menuju ke cinema untuk membeli tiket wayang. 6.20 petang citer “LAGENDA BUDAK SETAN” on show nthen si rambut biru beli la tiket citer tu. Sebelum masuk wayang, si rambut biru makan dulu. Chicken chop dan milo ais juadah yang di makan si rambut biru. Masa nie teringat pada si nani di rumah. Si ketuk belanja lak kan.

Poster "LAGENDA BUDAK SETAN"

“LAGENDA BUDAK SETAN”… Apa yang si rambut biru boleh cakap, citer dia sama macam “ADAMAYA”, di sebabkan watk utama nyer suka tangkap gambar. So, si rambut biru pun decide la macam tu. Si rambut biru minta maaf erk kalau salah. Itu anggapan si rambut biru je. Ada lah jugak time2 kelakar, time sedih. Senang cakap plot dan penghayatan watak best la jugak. Keluar2 je dari wayang tu, singgah McD beli ais-krim. Kali ini, Wife si ketuk lak belanje.

Snap situ sana sini "Si rambut biru"

Lepas jer balik dari seremban 2, si rambut biru bersiap dengan kasut futsal nyer untuk bermain futsal pulak. Si majikan perli si rambut biru sambil makan magie goreng dengan berkata “Kau nie tak penat ker???”. Si rambut biru pun buat tak dengar jer. Dah la wat tak dengar, si rambut biru terus senduk magie goring nthen makan. Selesai si rambut biru makan, terus keluar untuk men futsal. Minta maaf erk si majikan. I’M Sorry…


5 ulasan:

KaSoT PuTeH said... [Reply to comment]

perrgghhhh..lme x lepak dkt blog kau ni. yela kau pon lme x update. (^_^)

Wany said... [Reply to comment]

Giant Jusco??
jaya jusco la wan..hehe

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

kasot puteh>>> ye laa kan... ko pun tahu... aq nie bz sikit...

wani harumi>>> owh ye ker... silap laa... hahahha

NUR AIN AZMAN said... [Reply to comment]

waaaa. ak x tgk lg la lagenda bdk setan. na tgk!!

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

kesian nyer dye... pe lah ain, ajk laa b ko g tgk... uhuhuhuhu

 
f