Wednesday, June 2, 2010

NakJadiAdik!!!

“Saya nak jadi adik awk boley???” itu lah pertanyaan yang pertama dari seorang junior si rambut biru. Sekali si rambut biru baca, sekali itu jugak laa si rambut biru gelak keseorangan. Lucu aty si rambut biru ketika itu. Sepintas di fikiran si rambut biru dengan pertanyaan tersebut adalah “perli”.

Si "cik bielah ngok ngek"

Si nabila nie memang lucu orangnyer, tp sayang nyer bila dgn si rambut biru “face to face” lucu nyer hilang. Adakah mungkin si nabila ini mempunyai perasaan terhadap si rambut biru??? Itu lah persoalan yang si rambut biru ingin tahu tp hanya si nabila yang tahu. Orang nyer berusia 19 tahun tinggal di Kelantan. Kelantan dengan Negeri Sembilan mana “match”kan, jauh tu. Si rambut biru mengenali si nabila nie semasa belajar di UiTM Segamat.

Si nabila pernah tinggal di TLDM,Lumut tp sayang nyer si rambut biru x pernah jumpa si nabila. Dip In Quantitative Science yang menemukan si rambut biru dengan si nabila ini. Pada ketika itu si rambut biru di semester 3 dan si nabila semester 1. Lagi2 pada ketika itu, si rambut biru salah satu exco untuk course itu. Jadi tidak heran lah si rambut biru mengenali si nabil ini.

Si nabila nie bila bicara tentang perasaan mesti suka berdalih. Si rambut biru pun pe lagi, tak nak lah cakap pasal perasaan dengan si nabila nie. Dia suka lepak2 dengan budak2 kelas dia bila di kampus. Se orang yang ceria. Si nabila pandai menjadi pengerusi majlis tapi sayang nyer “malu”.

Ingin merealisasikan impian si nabila ini supaya di “post”kan cerita dia di dalam blog “D’LifeOfSiRambutBiru”, jadi ini lah nurkilan nyer

2 ulasan:

Unknown said... [Reply to comment]

ohoho..nice to know u nabila..hehhee...

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

hehehehe... nice??? mmg bek pun... tp x der pe2 okay

 
f