Friday, February 4, 2011

700,000 kondom hilang???

"Lebih dari 700,000 kondom telah dicuri dalam perjalanan antara Malaysia dan Jepun" kata pengeluar getah utama Jepun iaitu Thursday..

Ada yang tak tahu apa itu kondom ker??? Jangan malu jangan segan, kita belajar kan...

Kondom Ultrathin

Sekitar 726.000 kondom polyurethane dimuatkan ke dalam kontena di sebuah kilang di Malaysia, kata Sagami Getah Industri, ditubuhkan pada 1934 sebagai pembuat kondom pertama di Jepun.

Tapi penghantaran itu kosong ketika tiba di kilang utama syarikat di pinggiran bandar Tokyo minggu lalu, juru bicara syarikat Norinari Wakui mengatakan, bahawa kunci pada bekas telah diganti sebelum meninggalkan pelabuhan di Malaysia.

Kondom, yang 14 peratus lebih rendah dari produk konvensional di 0.02 milimeter, bernilai 120,000,000 yen bersamaan 1.5 juta dolar pada harga runcit Jepun, katanya.

"Hal ini pernah terjadi kepada kita sebelum dan kami sangat bingung," kata Wakui AFP. "Kami tidak yakin apakah itu yang bersifat dirancang."

Sumber dari MSN news oleh
Agence France-Presse

Kesimpulannye, dalam banyak-banyak benda, kenapa kondom pulak jadi pilihan erk??? SRB tak dapat nak explain sebab apa, jadi renung-renungkan lah erk...





2 ulasan:

@cik_ezati said... [Reply to comment]

hahaha tak terkata kot

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@zati

tak terkata???
hahahahaha...

boleh jadi kaya kut klo rompak benda macam nie

 
f