Friday, December 10, 2010

Capai untuk 1 bintang...

Mesti korunk pelik kan??? knpe dengan bintang dalam kehidupan SRB sekarang... Banyak maksud bintang tu kan... Tapi bagi SRB, bintang yang SRB maksud kan tu adalah untuk kehidupan akan datang. Kira macam pangkat lah.

Kalau korunk x dapat tangkap apa itu bintang yang SRB maksudkan, korunk tgk gambar nie... Saksikan...

Ini gambar konvo abg SRB (nampakkan 2 bintang tu!!!)

Di sebabkan SRB sudah berada di tahun akhir pengajian sebagai pelajar Dip In Quantitative Science d'UiTM Segamat, SRB sudah redha dengan segala ketentuan Illahi.

Mulai sekarang, SRB nak konsisten dengan apa yang SRB capai. Mudah-mudahan 1 bintang akan ade di sebelah nama SRB masa Konvo nanti.. AMIN!!!

p/s:- Frust dengan result yang SRB tengok pada pukul 10am bertarikh 10hbDec...




6 ulasan:

hudahazwani said... [Reply to comment]

salam..huda jalan2 terjah kat sini.huda follow yer.. ^^,



http://hudahazwani.blogspot.com/

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@hudahazwani
thanks... jgn lupa selalu2 lah update erk...

mrs.cokelat said... [Reply to comment]

tahniah..!!...even kecewa mcm ner pon..still dpt yg terbeak..try next sem.. :)..
ak t'tag kt ko lah..xnk jawab sudah..!..hak3....

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@mrs.cokelat

hehehehe... suka nyer dia marah orang!!!

mrs.cokelat said... [Reply to comment]

mne ade marah..wakakakka..!!..hahaahha...
penat ak nk marah org jer..espcially SRB nieyh ha....44hari asyik nk marah jerk....hahahaha..! [ guaw2 ].. ;p

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@mrs.cokelat

amboi lama nyer dia berdendam dengan sy... hahahahaha
takut2!!!

 
f