Thursday, December 16, 2010

Friendship Award



Kali ini SRB dapat award lagi... Apa yang SRB x sangka hasil karya org yang cipta award ini... Reti jugak erk sahabat SRB nie buat benda alah nie... tapi satu jer SRB nak pesan kat editor award ini... kalau boleh tulisan tu jangan lah sama dengan header sendiri... hehehehehe


tengok tulisan header "Dear Diaries" samakan dengan award tadi...

Hahahaha... kantoi!!!

Task award ini adalah kena jawab serba sedikit soalan ini... Nasib baek dapat award, kalau tak... tak nak jawab taw... hehehe...

1. Siapa yang tag korg?

the flower syazwani

2. 3 perkara menarik mengenai orang yang tag korang

Selalu bawak kerete besar...

ade orang cakap dia macam Yuna (dengar orang cerita)

Gf abg SRB a.k.a Mr Kutek

3. Ceritakan macam mana korang kenal dengan orang yang tag korang

dari Mr kutek...

4. One word best describe her/him

Kaya!!! (Family dia laa bukan dia)


5. Tag another 5 blogger

Zati and Lappy (Zati)
MyWords (My)
When i feel writting is better than speaks (Caie)
Watch Me Grow Up (Bella)
cadburyalmond (Ekin)




6 ulasan:

zati said... [Reply to comment]

dah siap
http://zakmalstory.blogspot.com/2010/12/kena-tag-kena-tag-award-yeahh.html

thanx 4 the tag =)

Nur Ardilla Najwa said... [Reply to comment]

salam. jemput join contest d blog saya.

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

AiSyAh said... [Reply to comment]

im tag you..
http://radinsitiaisyah.blogspot.com/2010/12/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@zati

tq erk zati...
mekaceh sgt2...
u are my friend....

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@Nur Ardilla Najwa

amboi... dah jadi pengajur dah erk...
owkay2... SRB akn join...

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@AiSyAh

Pengajur sudah jemput utk join thier contest..
tapi SRB kene tag dgn Aisyah pulak...
pe2 pon SRB akn join erk...

 
f