Wednesday, December 8, 2010

My Ceremony

Semua org nak ase kemenangan dalam apa jua pertandingan di anjurkan, an an an??? Tak kecuali juga insan seperti SRB nie. Tapi sedar atau tidak, setiap kemenangan yang kita kecapi, pasti ade yang terluka atau duka. So, biar lah kemenangan itu menjadi satu persinggahan untuk kita terus maju dan menjadikan kenangan terindah untuk kita.

Gangsa skuad...

Bagi SRB, ini lah kenangan yang terindah dalam kehidupan SRB buat ketika ini sebagai salah seorang atlit dalam sebuah kontinjen. Jika 2 tahun dulu, SRB sebagai atlit hockey tapi tahun nie SRB ubah angin sebagai atlit bola sepak. Tak sangka, dengan bola sepak SRB dapat ase naik podium. Bukan calang-calang orang yang kalungkan pingat tu. Tapi syukur alhamdulillah, dapat jugak SRB ase pengalaman seperti itu.

dikalungkan oleh YBhg. Prof. Dato' Dr. Abdullah Mohamad Said

Dalam mencari kejayaan itu, kami bermula dengan langkah kiri selepas tewas 0-1 kepada UiTM Negeri Sembilan dalam perlawanan persahabatan sebelum pergi ke saingan KARISMA. Kami tidak di berikan harapan oleh pihak pengurusan.

Selepas pengerahan bendera

Perlawanan pertama menentang UiTM Puncak Alam pada pukul 7 am, kami menang 3-0 dalam peringkat kumpulan. Perlawanan seterusnya pada pukul 5 pm, kami tewas dengan jaringan 0-1 dengan UiTM Perlis. Kami layak ke peringkat suku akhir, kami di temukan dengan UiTM Kedah.

Bola sepak' UiTM Johor

Perlawanan suku akhir itu bermula keesokan hari nye pada pukul 8 am, sekali lagi kejutan daripada kami dengan melakar sejarah. Kami menang 2-0, dengan pelbagai kejadian kad merah oleh kapten pasukan UiTM Johor. Kami layak ke peringkat separuh akhir menentang UiTM Pahang. Tapi langkah kami tersekat sampai di situ sahaja, kami tewas 1-2. Pada pelawanan tersebut, SRB sebagai "assist" untuk goal UiTM Johor.




5 ulasan:

Unknown said... [Reply to comment]

tahniah sahabt..=D

terer gak eh korang..uitm mlke ada tak join skali wan??

(klhkn uitm n.9 plk tu..hbt2..)
huhu...

tapi ttp tahniah jgk la even korang tewas..=)

keep it up ok!!!

chaiyok3!

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@birucolour
Melaka 1 group dengan shah alam ngan pahang... peringkat kump. dah bungkus dah... hehehe...

lawan dengan negeri sendri... saje2 jer wat kalah dgn n.9 tu...

Unknown said... [Reply to comment]

@Ryoma Ekhizen

bunkus da melaka..hahaha..
eleh...ko taw la mng..hahaa..
ta pndg n.9 da..huhu

Ryoma Ekhizen said... [Reply to comment]

@birucolour
ala... biasa laa adat permainan... x gitu...

Unknown said... [Reply to comment]

@Ryoma Ekhizen
sokong2=))

 
f